مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 18:002021-05-23سياسي

توزیع 1400 سری جهیزیه در طرح مهرکریمانه در اصفهان/ کالای ایرانی در منزل نوعروسان


در راستای طرح مهرکریمانه در استان اصفهان تعداد 1400 سری جهیزیه در طرح مهرکریمانه از سال 1399 توسط معاونت اجتماعی سپاه صاحب الزمان (عج) تهیه و بین زوج های جوان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج)، ناصر چاووشی در خصوص طرح مهرکریمانه گفت: در راستای طرح کریمانه یکی از اولین اقدامات تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان است که از ابتدای سال گذشته توسط معاونت اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) بوده است.

مسؤول اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) افزود: در راستای کمک به ازدواج جوانان هم استانی اصفهان و ایجاد امید و انگیزه برای ازدواج موفق طرح مهر کریمانه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از سال گذشته با شیوع ویروس کرونا تا کنون حدود 1400سری جهیزیه توزیع شد.

وی گفت: فردا در سوم خرداد1400 نیز 500 سری جهیزیه بین زوج های جوان توزیع خواهد شد که بصورت نمادین 50 سری از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به سمت میدان امام(ره) حرکت خواهند کرد و بین خانواده های توزیع خواهد شد.

چاوشی افزود: هیچ کس بواسطه تامین جهیزیه و مایحتاج اولیه زندگی ازدواج خود را به تاخیر نیندازد و اقلام جهیزیه های طرح مهرکریمانه شامل 22 قلم کالای با کیفیت ایرانی و زیبا است که شامل؛یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز،آبمیوه گیری، چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1400 سری جهیزیه در طرح مهرکریمانه در اصفهان/ کالای ایرانی در منزل نوعروسان

توزیع 1400 سری جهیزیه در طرح مهرکریمانه در اصفهان/ کالای ایرانی در منزل نوعروسان