مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 18:252021-05-23اقتصادي

610 رأس گوسفند نژاد لاکن از گمرک آستارا ترخیص شدند


مجوز ترخیص 610 رأس گوسفند مولد نژاد لاکن در راستای اجرای ماده 42 امور گمرکی و با نامه مستقیم وزیر جهاد کشاورزی بدون اخذ کد ره گیری بانکی از سوی اداره کل گمرک این شهرستان صادر گردید.

- کریم رسولی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: مجوز ترخیص 610 رأس گوسفند مولد نژاد لاکن در راستای اجرای ماده 42 امور گمرکی و با نامه مستقیم وزیر جهاد کشاورزی بدون اخذ کد ره گیری بانکی از سوی اداره کل گمرک این شهرستان صادر گردید.

مدیرکل گمرک شهرستان آستارا با بیان اینکه صدور مجوز ترخیص محموله فوق با اخذ تعهد از شرکت واردکننده صورت گرفته است، گفت: شرکت مربوطه متعهد شد در مدت زمان دو ماه نسبت به ارائه اسناد و مدارک باقی مانده ازجمله کد ره گیری بانکی و مجوز قرنطینه دامی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه پیش ازاین نیز یک هزار و 696 رأس دام زنده در قالب دو محموله توسط همین شرکت با اخذ تعهد از اداره کل گمرک شهرستان آستارا ترخیص شده بود، افزود: درصورتی که شرکت واردکننده به تعهدات خود عمل نکند برای محموله های بعدی مجوز ترخیص صادر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صبح امروز فیلمی تحت عنوان با بی توجهی مسؤولان اداره کل گمرک شهرستان آستارا 610 گوسفند با نژاد خاص که برای تقویت ژنتیکی وارد شده اند در آستانه مرگ اند در فضای مجازی در حال انتشار بود که با حضور خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

610 رأس گوسفند نژاد لاکن از گمرک آستارا ترخیص شدند

610 رأس گوسفند نژاد لاکن از گمرک آستارا ترخیص شدند