مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 19:452021-05-23دانش

نفوذ سودجویان به امتحان مجازی دانشجویان!


برخی سودجویان در شرایط کرونا اعلام می کنند که حاضرند به جای دانشجو در آزمون مجازی شرکت کرده و در ازای آن مبلغی دریافت کنند.

- سید محمودرضا آقامیری رییس دانشگاه آزاد تهران مرکز در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره منویات رهبر معظم انقلاب و ابراز نگرانی ایشان از افت یادگیری دانشجویان در پی آموزش مجازی، اظهار کرد: بروز کرونا در همه زمینه ها از اجتماعی گرفته تا آموزشی، آسیب هایی جدی به کشور وارد کرده و این واقعیتی غیرقابل انکار است.

وی افزود: افت یادگیری دانشجویان، یکی از معضلات برگزاری مجازی کلاس های آموزشی است که به واسطه شیوع کرونا با آن مواجه شدیم؛ اما به مرور که اساتید و دانشجویان در این بستر فعالیت داشتند، از میزان این افت به نسبت اوایل شیوع ویروس کاسته شد.

آقامیری ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد دانشجویان برخی دانشگاه ها بسیار زیاد است، اساتید این مراکز دانشگاهی از قدرت کافی برای ارزیابی دقیق سطح یادگیری دانشجویان برخوردار نیستند و این عدم کنترل باعث افت آموزشی در این ایام شده است.

*لزوم ارتقای سامانه های آموزش الکترونیک رییس دانشگاه آزاد تهران مرکز گفت: برای مهار افت آموزشی لازم است که کلاس ها به صورت حضوری-مجازی برگزار شوند و با انجام دسته بندی هایی، دانشجویان به صورت همزمان در کلاس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ سودجویان به امتحان مجازی دانشجویان!

نفوذ سودجویان به امتحان مجازی دانشجویان!