مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 23:152021-05-23سياسي

هفتاد خوان مجوزها نتیجه قوانین نادرست/ تولید ماسک بدون مجوز عامل نجات جان مردم بود


رییس مرکز مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار با تاکید بر اینکه هدف ابلاغیه رییس جمهور مبنی بر پسینی شدن اخذ مجوزهای کسب و کار، گروگان گرفته نشدن کسب و کار مردم است، - اقتصاد با حضور علی فیروزی رییس مرکز مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و حضور علی سعدوندی اقتصاددان، با موضوع بهبود کسب و کار برروی آنتن رفت.

*هفتاد خوان مجوزها نتیجه قوانین نادرست فیروزی در مقایسه شرایط فضای کسب و کار ایران با دنیا گفت: اوضاع خیلی خوب نیست و از نظر مجوزها که سراغ هر کسی برویم، همه می دانند که اوضاع به لحاظ مجوزها خوب نیست.

به قول رهبر معظم انقلاب در هفتاد خوان مجوزها گیر کردیم و حتی اگر یک مدیر دولتی یا کسی که مرجع صادر کننده ی مجوز هست نیز بخواهد مجوز شما را زودتر بدهد، قانوناً نمی تواند.

الان حدود هزار و دویست و هفتاد و شش عنوان مجوز رسمی ثبت شده در درگاه ملی مجوزهای کشور وجود دارد .

*هدف ابلاغیه رییس جمهور گروگان گرفته نشدن کسب و کار مردم است رییس مرکز مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار درباره ابلاغیه رییس جمهور مبنی بر پسینی کردن مجوزها اظهار داشت: لازم است ابلاغیه به لحاظ چارچوبی یک واشکافی شود که اصلاً هدف این ابلاغیه چیست؟ ممکن است فکر کنند که هدف از این ابلاغیه این است که مجوز را کلاً حذف کنیم و کنار بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتاد خوان مجوزها نتیجه قوانین نادرست/ تولید ماسک بدون مجوز عامل نجات جان مردم بود

هفتاد خوان مجوزها نتیجه قوانین نادرست/ تولید ماسک بدون مجوز عامل نجات جان مردم بود