مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 01:302021-05-23دانش

افت 5 تا 10 درصد یادگیری دانشجویان در آموزش مجازی


معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سطح یادگیری دانشجویان این دانشگاه در دوران برگزاری مجازی کلاس ها به نسبت زمان آموزش حضوری، فقط 5 تا 10 درصد کاهش داشته است.

- سید محمدحسین کریمیان معاون آموزشی قابل قیاس با آموزش حضوری نیست و طبیعی است که در این ایام، تا حدی شاهد افت یادگیری دانشجویان باشیم.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد که سطح یادگیری دانشجویان دانشگاه امیرکبیر در دوران برگزاری مجازی کلاس ها به نسبت زمان آموزش حضوری، فقط 5 تا 10 درصد کاهش داشته است.

کریمیان ادامه داد: البته در بحث برگزاری کارگاه ها و ارائه دروس آزمایشگاهی که نیاز به حضور دانشجو در دانشگاه هاست، مشکلاتی وجود دارد و افت یادگیری در این بخش به وضوح اتفاق افتاده و منکر آن نمی شویم.

* بروز تقلب در برگزاری آزمون های مجازی معاون آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره بروز تقلب در برگزاری آزمون های مجازی، گفت: برگزاری مجازی آزمون ها زمینه بروز تقلب از سوی دانشجویان را بیش از پیش فراهم کرده اما می توان با الزام دانشجویان به روشن کردن دوربین حین برگزاری آزمون، به کنترل آن پرداخت و از صحت امتحان اطمینان حاصل کرد.

وی تصریح کرد: از طرفی، برای جلوگیری از تقلب می توان در طول ترم تحصیلی به صورت مستمر آزمون هایی برگزار کرد و از این طریق به ارزیابی سطح دانش دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت 5 تا 10 درصد یادگیری دانشجویان در آموزش مجازی

افت 5 تا 10 درصد یادگیری دانشجویان در آموزش مجازی