مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 02:302021-05-23بين الملل

رهبر انصارالله: اسراییل شکست های بیشتری خواهد خورد


رهبر انصارالله یمن با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت در جنگ 11 روزه غزه، تاکید کرد: اسراییل متحمل شکست ها و ناکامی های بیشتری تا پیروزی نهایی ملت فلسطین خواهد شد.

- رهبر انصارالله یمن با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت در جنگ 11 روزه غزه، تاکید کرد: اسراییل متحمل شکست ها و ناکامی های بیشتری تا پیروزی نهایی ملت فلسطین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ اخیر غزه تصریح کرد، دشمن اسراییلی شکست های بیشتری را متحمل خواهد شد تا زمانی که خداوند به مردم فلسطین و امت اسلام پیروزی قاطع و فتح المبین برای ریشه کن کردن دشمن جنایتکار را عطا فرماید.

الحوثی در ادامه به هماهنگی بین محور مقاومت در طول نبرد شمشیر قدس اشاره کرد و گفت: مهمترین نتیجه و دستاورد این نبرد استواری و اقدام جدی برای مقابله با دشمن و همچنین همکاری و هماهنگی فلسطینی ها است.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد که تجاوزات و جنایات دشمن اسراییلی به مردم فلسطین برای بیرون راندن این رژیم غاصب مشروعیت و حقانیت می دهد و ملت فلسطین باید تا زمانی که عوامل پیروزی با حمایت الهی فراهم شود، مسئولیت پذیر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: اسراییل شکست های بیشتری خواهد خورد

رهبر انصارالله: اسراییل شکست های بیشتری خواهد خورد