مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-23سياسي

2087/شهیدابراهیم شهبازی: خدایا! به مسوولان نیت خالص پذیرش مسئولیت عطا کن


شهیدابراهیم شهبازی در وصیت نامه خود آورده است: خداوندا به مسئولین مملکتی ما نیت خالص و اتحاد و اطاعت از رهبری و به امت اسلامی ما ایمان، وحدت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهیدابراهیم شهبازی: بسم الله الرحمن الرحیم خداوندا من عاشقان و مجاهدانی را در کربلای ایران می بینم که شب در محراب عبادت سرا پا عجز و نیاز و غرق در عشق وصال تواند و در روز شیر بیشه اند، اینان قلبشان نگران جمال یار و جانشان محو دیدار دوست و دلشان از غم هجر کوی معشوق محزون است و اگر اجل مقدر نبود یک آن روح الهی جان در کالبد خاکی شان قرار نمی گرفت.

الهی! اینان تمام لذت حیات و عیش جان را در تو یافته اند و تمام افتخارشان به مولی و مقتدایشان سیدالشهداست و تمام آرزویشان در دنیا و آخرت جز به ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2087/شهیدابراهیم شهبازی: خدایا! به مسوولان نیت خالص پذیرش مسئولیت عطا کن

2087/شهیدابراهیم شهبازی: خدایا! به مسوولان نیت خالص پذیرش مسئولیت عطا کن