مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 02:452021-05-23سياسي

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری با محوریت بسیج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته (یکشنبه) در حاشیه افتتاحیه طرح ملی جبهه خرمشهر ها در مصلی بابلسر از بهره برداری 12 هزار پروژه در زمینه های مختلف، - سردار سلیمانی از ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری با محوریت بسیج خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و 100 واحد مسکن محرومین نیز سهم استان مازندران است که فردا کلنگ زنی آن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته (یکشنبه) در حاشیه افتتاحیه طرح ملی جبهه خرمشهر ها در مصلی بابلسر از بهره برداری 12 هزار پروژه در زمینه های مختلف، در سال گذشته خبر داد و گفت: سهم بسیج سازندگی سپاه کربلا در پروژه ها سهم قابل توجهی بوده است.

سردار سلیمانی در ادامه از ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری با محوریت بسیج هم خبر داد و بیان کرد: بیش از یک هزار و 100 واحد مسکن محرومین نیز سهم استان مازندران است که فردا کلنگ زنی آن آغاز می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و افزود: این طرح در کنار وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان ها فعال بوده و در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری با محوریت بسیج

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری با محوریت بسیج