مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-23اقتصادي

اعطای تسهیلات ویژه به شرکت های دانش بنیان در سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان از اعطای تسهیلات ویژه به شرکت های دانش بنیان به منظور استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

- حسن آل بویه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به نام گذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار کرد: با توجه به تفویض اختیار ابلاغ شده در دستورالعمل سال جاری و تصویب موضوع در هیأت مدیره این شرکت امسال، شرکت های دانش بنیان از 10 درصد تخفیف واگذاری زمین شهرک های صنعتی بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: اقساط حق بهره برداری از اراضی صنعتی برای شرکت های دانش بنیان استان سمنان تا سقف 48 ماه در نظر گرفته شده است.

آل بویه با بیان اینکه شهرک ها و نواحی صنعتی می توانند به عنوان بسترساز برای توسعه فناوری های صنعتی در کشور عمل کنند، افزود: شرکت های دانش بنیانی که از لحاظ سطح فناوری و توسعه تولیداتشان از سازوکار لازم برخوردار باشد، می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان واگذاری اراضی صنعتی به شرکت های دانش بنیان و هایتک را یکی از برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سال جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها عنوان و تصریح کرد: شرکت های فناور منجر به سوق دهی صنعت به سمت بهره وری و رقابتی پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات ویژه به شرکت های دانش بنیان در سمنان

اعطای تسهیلات ویژه به شرکت های دانش بنیان در سمنان