مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:152021-05-23اقتصادي

وقتی ماحصل یک عمر کفاش زنجانی کارساز می شود/مسؤولان استانی: کانکس تهیه می کنیم


یک کفاش زنجانی که دسترنج 30 ساله اش را که 10 میلیون تومان بود، با وجود اینکه خود از قشر متوسط جامعه به حساب می آید، صرف آزادی یک زندانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ در دوره ای از تاریخ زندگی مان روزگار سپری می کنیم که فکر می کنیم کمک به نیازمندان و فقرا فقط مخصوص خیران و افراد ثروتمند است.

حال آن که ثروتمند کسی است که دل بزرگی برای بخشیدن داشته باشد.

آلفرد آدلر خوبی این ویروس این است که همه را دعوت به همدلی کرد،   به طوری که برای کاهش آلام خانواده های آسیب دیده نه نتها افراد غنی و توانمند دست به کار شدند بلکه قشر متوسط جامعه نیز  به اندازه بضاعت خود از دوخت لباس برای مدافعان سلامت گرفته تا پخش بسته های معیشتی در درب منزل، با دل و جان پای کار آمدند.

 این کمک ها و کارهای خیر خواهانه که در روزهای کرونایی بیشتر از قبل به چشم می خورد، علاوه بر جنبه مادی از بعدی معنوی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این نشان از آن دارد که مردم همیشه در صحنه ما نه تنها در شرایط کرونایی بلکه در هر شرایطی که احتیاج باشد به یاد هم نوعان خود هستند و این از خود گذشتگی ها فقیر و غنی نمی شناسد، هر کسی به اندازه وسعش، گام هایی برپایه ایمان و اعتقادت دینی برمی دارند و صحنه های را خلق می کنند که نشات گرفته از فرهنگ اسلامی هر ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ماحصل یک عمر کفاش زنجانی کارساز می شود/مسؤولان استانی: کانکس تهیه می کنیم

وقتی ماحصل یک عمر کفاش زنجانی کارساز می شود/مسؤولان استانی: کانکس تهیه می کنیم