مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:502021-05-24ورزشي

آذربایجان شرقی بر سکوی نخست دوومیدانی قهرمانی کشور ایستاد


مسابقات دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان مردان کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد با قهرمانی آذربایجان شرقی، نایب قهرمانی همدان و سومی گلستان در اراک پایان یافت.

- ، در رقابت های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان مردان کشور گرامیداشت زنده یاد ابراهیم نوح نژاد با شرکت 203 ورزشکار در قالب 34 تیم در ماده های مختلف دو و میدانی که در پیست دو و میدانی ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک جریان داشت، شامگاه روز یکشنبه با شناخت نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در ماده پرتاب نیزه علی فتحی گنجی از لرستان، یونس یوسفوند از البرز و علی رمضانی از اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده پرش با نیزه، حسین فلاح از تهران مقام نخست را کسب کرد، امیر ارشیا مصدقی از تهران و محمدمهدی معتمدنیا از البرز به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده پرش ارتفاع، کیوان قنبرزاده از مازندران، سیاوش سلیمی از لرستان و علی سهرابی از اصفهان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده پرش طول، حسین میهن دوست و محمد قائدزاده هر دو از بوشهر و مهدی تماری از قزوین اول تا سوم شدند.

در ماده پرش سه گام، حمیدرضا کیا و علی عقیلی هر دو ازگلستان و وحید صدیق از مازندران به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی بر سکوی نخست دوومیدانی قهرمانی کشور ایستاد

آذربایجان شرقی بر سکوی نخست دوومیدانی قهرمانی کشور ایستاد