مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-24بين الملل

استاندار سلیمانیه وارد کردستان شد


هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان عراق همراه با هیئت اقتصادی وارد کردستان شد و از سوی استاندار کردستان مورد استقبال قرار گرفت و هدف از این سفر شرکت در نشست ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه، - ایسنا/کردستان هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان عراق همراه با هیئت اقتصادی وارد کردستان شد و از سوی استاندار کردستان مورد استقبال قرار گرفت و هدف از این سفر شرکت در نشست ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه، پیگیری تفاهم نامه های قبلی و رونمایی از مجسمه ایثار و مقاومت است.

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز در جمع خبرنگاران و با اشاره به ارتباط دیرینه و قوی ایران و استان کردستان با اقلیم کردستان عراق و استان سلیمانیه اظهار کرد که هدف از سفر استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان پیگیری تفاهم نامه های سفر قبلی بوده که به همین منظور در راس یک هیئت اقتصادی وارد استان کردستان شدند.

وی افزود که بازدید از پروژه راه آهن سنندج به تهران، پرده برداری از مجسمه ایثار و مقاومت و بازدید از پروژه سرمایه گذاری مشترک از برنامه های سفر دو روزه هوال ابوبکر، استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان است.

هوال ابوبکر، استاندار سلیمانیه اقلیم کردستان عراق با اشاره به اهمیت برگزاری کنفرانس اقتصادی با حضور هیئت هایی از هر دو کشور عنوان کرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سلیمانیه وارد کردستان شد

استاندار سلیمانیه وارد کردستان شد