مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-24حوادث

الحاق خودروهای جدید به پلیس راهور/ تمرکز پلیس بر تخلفات حادثه ساز


رییس پلیس راهور ناجا از الحاق 200 دستگاه خودروی جدید به مجموعه پلیس راهورخبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور ناجا در پنجمین رزمایش ارتقا توان عملیاتی پلیس راهور از الحاق 200 دستگاه خودروی جدید به پلیس راهور خبر داد و اظهار داشت: حدود 45 دستگاه خودروی جدید نیز در روزهای اخیر به پلیس راه استانها اضافه شده است.

رییس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در راستای تقویت ناوگان عملیاتی در مدت دو سال بیش از دو هزار و 200 دستگاه خودرو به مجموعه پلیس راه و راهور استانها اضافه شده و بدین ترتیب عمر برخی خودروها از 15 سال به پنج سال کاهش یافت.

وی با بیان اینکه بیش از 51 درصد خدمات در مجموعه در کشور وجود دارد، مردم، گرفتار مسائل اقتصادی، تورم و بیکاری هستند، پس نیت ما از اعمال قانون باید متنبه شدن راننده باشد، اگر راننده تخلف را پذیرفت باید به تذکر بسنده کنیم، بارها تاکید کردیم در اطراف مراکز درمانی اگر فردی درگیر بیماری و دنبال بیمار خود است، نباید اصرار داشته باشیم که در آن نقطه فرد متخلف را جریمه کنیم، باید بیشتر تمرکز را روی تخلفات حادثه ساز بگذاریم.

وی گفت: تخلفات حادثه ساز از جمله ورود ممنوع، عبور از چراغ قرمز، سرعت و سبقت غیر مجاز خط قرمز پلیس راهور است، زیرا فرد متخلف ضمن بازی کردن با جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق خودروهای جدید به پلیس راهور/ تمرکز پلیس بر تخلفات حادثه ساز

الحاق خودروهای جدید به پلیس راهور/ تمرکز پلیس بر تخلفات حادثه ساز