مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:402021-05-24حوادث

کشف 20هزار قلم کالای احتکار شده در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اهمیت معرفی دستاوردهای پلیس استان از ابتدای امسال تاکنون، گفت: بر اساس اقدامات اطلاعاتی انجام شده مأموران انتظامی استان یزد موفق به کشف بیش از 20 هزار انواع کالای احتکار شده در سطح استان یزد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد عصر دیروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در انباری در سطح شهریزد ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و انبار کالاهای احتکار شده لوازم خانگی را کشف کردند.

  فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی از این محل تعداد تقریبی 20 هزار قلم انواع تجهیزات و وسایل متعلق به کولر شامل موتور، پمپ آب و .

به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کشف کردند.

کشف 191 کیلو تریاک در عملیات پلیس  سردار بهدانی فرد در ادامه کشف 191 کیلو تریاک را از دیگر دستاوردهای اخیر نیروی انتظامی در استان یزد دانست و بیان کرد:  ماموران پلیس استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان در محورهای ورودی این استان مطلع شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20هزار قلم کالای احتکار شده در یزد

کشف 20هزار قلم کالای احتکار شده در یزد