مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:452021-05-24اجتماعي

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان در دستور کار وزارت بهداشت نیست


مدیرکل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره نوبت دریافت واکسن برای معلمان و دانش آموزان گفت: واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه انجام خواهد شد، اما واکسیناسیون دانش آموزان در برنامه وزارت بهداشت نیست و فقط آنهایی که شرایط ویژه ای دارند، در برنامه زمانی خود واکسن را دریافت خواهند کرد.

محمد محسن بیگی مدیر کل دفتر سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های امتحانی بیان کرد: ما در گزارش ها و بازدیدهایی که داشته ایم با این موضوع مواجه نشده ایم که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشده باشد.

ما فقط به یک حوزه سرکشی نمی کنیم و بلکه حوزه های امتحانی متعددی مورد بازرسی قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنین گزارش هایی از حوزه های امتحانی در استان ها گرفته ایم، به خصوص در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و چیدمان صندلی ها تاکنون مشکلی مشاهده نشده است.

مدیر کل دفتر سلامت آموزش و پرورش گفت: البته در این میان ممکن است، زمانی که افراد بعد از اتمام امتحانات از حوزه خارج می شوند، در محوطه یا پشت درب مدرسه تجمع کنند، این در حوزه اختیارات مدیر مدرسه نیست، زیرا عملا در حوزه امتحانی حضور ندارند، اما طبق گزارش هایی که ما و وزارت بهداشت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان در دستور کار وزارت بهداشت نیست

آموزش و پرورش: واکسیناسیون دانش آموزان در دستور کار وزارت بهداشت نیست