مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-24اقتصادي

عقب نشینی مجلس از مسدودسازی رمزارزها


دبیر انجمن اقتصاددانان ایران در خصوص اهمیت رمزارزها و رویکردی که بانک مرکزی برای شفاف سازی در این بازار در پیش گرفته می گوید: واقع آن است که جهان در حال دگردیستی است؛ یکی از این تغییرات مهم بین المللی، گذار به اقتصاد کریپتو اکونومیک(rypto-Economics )است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، یکی از موضوعاتی که طی هفته گذشته باعث به وجود آمدن التهابات فراوانی در فضای اقتصادی و عمومی کشور شد، موضوع ارسال نامه ای از سوی رییس مجلس خطاب به رییس کل بانک مرکزی در خصوص مسدودسازی صرافی های مجازی ارائه دهنده خدمات رمزارزها بود که دامنه وسیعی از انتقادها را در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی به وجود آورد.

22 اردیبهشت ماه بود که خبرگزاری ها خبر از ارسال نامه ای از سوی قالیباف خطاب به بانک مرکزی و وزارت اقتصاد دادند که بر مسدودسازی درگاه پرداخت الکترونیک صرافی های ارز دیجیتال تاکید شده بود.

خبری که به سرعت بازتاب های وسیعی در رسانه های عمومی و شبکه های اجتماعی پیدا کرد و بازار ارزیابی های انتقادی در خصوص آن حسابی گرم شد.

منتقدان این نامه که طیف های مختلف-از سرمایه گذاران عادی تا فعالان اقتصادی و اقتصادان ها -را در بر می گرفت؛ از یک طرف نامه نگاری دستوری، رییس قوه مقننه به ساختار های اجرایی را امری بی سابقه و غیر مرسوم ارزیابی می کردند و از سوی دیگر، درخواست قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی مجلس از مسدودسازی رمزارزها

عقب نشینی مجلس از مسدودسازی رمزارزها