مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-24سياسي

رونمایی از یادبود سردار دل ها در روستای قنات ملک رابر


همزمان با سالروز فتح خرمشهر، از یادبود سردار دل ها در زادگاهش روستای قنات ملک رابر در جوار قبور مطهر شهدا و مرقد والدین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، صبح امروز و همزمان با سالروز فتح خرمشهر با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان و مردم، از یادبود سردار دل ها در روستای قنات ملک رابر در جوار قبور مطهر شهدا و مرقد والدین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه دراستان کرمان در این آیین با بیان اینکه تاریخ در بخشی از خود بزرگترین شخصیت ها را جای می دهد، اظهار داشت: در این بخش روحیه و رویه آنچه فرد در طول حیات خود به نمایش می گذارد ثبت و ضبط شده و برخی جهانی می شوند.

وی افزود: روستای قنات ملک در شهرستان رابر استان کرمان شخصیتی را در خود رشد و نمو داده که توانسته جهانی را تحت تاییر قرار دهد نتنها جهان امروز بلکه آینده تاریح را تحت تاثیر قرار داده و ماندگار خواهد بود و اسم قنات ملک را جهانی کرد که افراد  تشنه فراوانی همانطور که دوست دارند به زیارت مزار این شهید بیایند دوست دارد این روستا و زادگاه حاج قاسم را نیز ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یادبود سردار دل ها در روستای قنات ملک رابر

رونمایی از یادبود سردار دل ها در روستای قنات ملک رابر