مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-24سياسي

آزادسازی خرمشهر اوج جانفشانی ملت ایران بوده است


نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، این حماسه را اوج جانفشانی ملت ایران و روحیه توکل و نماد نصرت الهی یاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی و احمد حسین زادگان در پیامی به مناسبت سوم خرداد سالروز بزرگداشت پرشورترین حماسه دوران دفاع مقدس از این روز به یاد شهدای شورآفرین عملیات بیت المقدس عطرآگین و به روز مقاومت و ایثار و پیروزی یاد کردند.

در این پیام آورده شده است: این روز بزرگ یادآور نقش آفرینی و جان فشانی غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، بسیج مردمی، نیروهای انتظامی و جهادی و مردم همیشه در صحنه ایران بخصوص مردم مقاوم خرمشهر قهرمان است که با توکل به خدا و وحدت فرماندهی به رهبری امام راحل (ره) در عملیات بزرگ بیت المقدس، خرمشهر قهرمان را با ایثار و رشادت مثال زدنی خود آزاد کرده و نقشه شوم استکبار جهانی را برای جدا کردن بخش هایی از خاک از ایران نقش بر آب و تمامی کارشناسان نظامی جهان را متحیر و ثابت کردند که با توکل بر خداوند و در پرتو همت و پایداری و مقاومت، هر کار غیر ممکنی را ممکن می سازند.

همچنین تصریح شده است: بدون شک فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود که تحقق آن با هیچ یک از معیارهای نظامی و راهکارهای اتاق جنگ قابل محاسبه نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی خرمشهر اوج جانفشانی ملت ایران بوده است

آزادسازی خرمشهر اوج جانفشانی ملت ایران بوده است