مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-24ورزشي

مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و رونمایی از پیراهن تیم ملی


فدراسیون بسکتبال ، از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان رونمایی شد.

در طی این مراسم اعضای تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان، امین طباطبایی رییس فدراسیون، فریده شجاعی نایب رییس بسکتبال بانوان، محمد کسایی پور رییس کمیته بسکتبال سه نفره، گلاره کاکاونپور مسئول دپارتمان بسکتبال سه نفره بانوان حضور داشتند.

شرکت داریا همراه ، حامی مالی فدراسیون و آژانس تبلیغاتی مات، به عنوان متولی انحصاری فعالیت های ارتباطات بازاریابی، از دیگر حاضرین این مراسم بودند و به امضای نمادین پیراهن تیم ملی بسکتبال پرداختند.

در این مراسم از شرکت نیلموتی نیز به دلیل حمایت و ارائه لباس های تیم ملی بسکتبال بانوان، تشکر و قدردانی شد و فدراسیون از این شرکت قول گرفت تا طراحی ویژه ایرانی اسلامی لباس های تیم ملی و اجرای آن را برای مسابقات المپیک 2021 بر عهده بگیرد.

شادی عبدالوند، نگین رسولی، دلارام وکیلی و معصومه اسماعیل زاده اعضای تیم ملی سه نفره بانوان هستند که زیر نظر نیکا بیک لیک لی، تمرینات خود را پشت سر گذاشته اند و آماده اعزام به مسابقات انتخابی المپیک اتریش شدند.

در این سری از مسابقات که به میزبانی اتریش برگزار خواهد شد، تیم ایران باید با تیم های تایلند، ژاپن، استرالیا و اوکراین به رقابت بپردازد که از این بین سه تیم جواز حضور در مسابقات المپیک 2022 توکیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و رونمایی از پیراهن تیم ملی

مراسم بدرقه تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان و رونمایی از پیراهن تیم ملی