مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-24پزشكي

راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان این که راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است، گفت: تجمع در مقابل ستادهای انتخاباتی نیز نیاز به مجوز دارد همچنین هر گونه تجمع در فضاهای بسته در ستادها ممنوع است.

- ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان این که راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است، گفت: تجمع در مقابل ستادهای انتخاباتی نیز نیاز به مجوز دارد همچنین هر گونه تجمع در فضاهای بسته در ستادها ممنوع است.

غفور قاسم پور گفت: هنوز دستور العمل تبلیغات انتخابات به فرمانداری ها ابلاغ نشده است، اما راه اندازی کارناوال ها و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است و تجمع در فضاهای بسته در ستادها نیز منع داشته و نقض قوانین و پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا بشمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برپایی هرگونه کاروان، کاروان گردانی و تجمع انتخاباتی ممنوع است و طبق اعلام وزارت بهداشت به ازای هر یک نفر، هشت متربع فضا در نظر گرفته شده و حداکثر 30 درصد از ظرفیت مکان ها باید مورد استفاده قرار گیرد و همچنین در فضاهای باز مانند استادیوم ها و سالن های ورزشی روباز و فضای باز مراکز آموزش عالی و مدارس، این امکان وجود دارد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است

راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است