مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-24فرهنگي

معرفی چهره های ایرانی جشنواره جهانی فجر


در جشنواره جهانی فجر فاطمه معتمدآریا، شهرام مکری، مستانه مهاجر، مرتضی فرشباف، امید روحانی، فرهاد توحیدی به عنوان داور و کیانوش عیاری، مجید مجیدی و نرگس آبیار با برپایی مسترکلاس حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی عسگرپور صبح دوشنبه، سوم خردادماه و در فاصله دو روز مانده به شروع سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در دومین نشست مجازی خود فیلم های ایرانی و خارجی جشنواره در دو بخش رقابتی سینمای سعادت (15 فیلم) و جلوه گاه شرق (12 فیلم) و نیز بخش های مستند زیرذره بین، شاخه های زیتون، جشنواره جشنواره ها، سینمای دانمارک، نمایش های ویژه، کلاسیک های مرمت شده را معرفی کرد.

براین اساس در بخش سینمای سعادت، فیلم های حافظ برادر از ترکیه، کوهستان جادویی از هلند، گذار از ژاپن، اگر باد بایستد از ارمنستان، عوامل انسانی از آلمان، هلن از فنلاند، نور طبیعی از مجارستان، ما اینجاییم ما نزدیکیم از اوکراین، معجزه از کره جنوبی، بن بست از اسلوونی، جزیره دروغ از اسپانیا، بهداشت اجتماعی از کانادا ، با سه فیلم از ایران شامل میجر ، شهربانو و گیسوم رقابت خواهند کرد.

در بخش جلوه گاه شرق هم فیلم های 200 متر از اردن، سگ ها دیشب نخوابیدند از افغانستان، انیما از چین، در سایه از ترکیه، در کنار دریا از ژاپن، به زیر آسمان و زمین از فرانسه، من به آتش نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی چهره های ایرانی جشنواره جهانی فجر

معرفی چهره های ایرانی جشنواره جهانی فجر