مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-24سياسي

پویش نامه بوشهری ها به رییس جمهور سیزدهم


مسؤول بسیج اساتید استان بوشهر گفت: مردم بوشهر می توانند در پویش نامه به رییس جمهور سیزدهم پیشنهادات ملی و استانی خود را مطرح کنند و نامه های برتر به نام خود نگارنده در کتاب چاپ خواهد شد.

- باقر گرگین در حاشیه رونمایی از پویش نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: نهضت استادی دانشگاه ها با محوریت بسیج اساتید رسالت خود می داند که در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری 1400، در گام نخست موضوع مشارکت حداکثری  و در ادامه انتخاب اصلح را تبیین نماید.

مسؤول بسیج اساتید سپاه امام صادق (ع) افزود: این ایفای نقش ها به صورت ویژه در بستر جریان سازی شکل خواهد گرفت و در همین خصوص یک پویش ملی به نام نامه ایرانیان به رییس جمهور سیزدهم شکل گرفته گرفته است.

وی اضافه کرد: در بستر این نامه یک جریان عمیق و گسترده دانشگاهی در قلمروهای دانشجویی، اساتیدی و مسؤولین دانشگاه دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه قرار است در این پویش مردم سراسر کشور و بوشهر پیشنهادات ملی و استانی خود را مطرح کنند، ادامه داد: مردم می توانند برای نگارش نامه به رییس جمهور سیزدهم به آدرس زیر مراجعه کرده و نامه های برتر به نام خود نگارنده در کتاب چاپ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نامه بوشهری ها به رییس جمهور سیزدهم

پویش نامه بوشهری ها به رییس جمهور سیزدهم