مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-24سياسي

حماسه و ارزش های سوم خرداد برای نسل جوان بیشتر تبیین شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان فتح خرمشهر را نماد استقامت و پایداری ملت ایران ذکر کرد و گفت: حماسه و ارزش های سوم خرداد برای نسل جوان بیشتر تبیین شود.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان فتح خرمشهر را نماد استقامت و پایداری ملت ایران ذکر کرد و گفت: حماسه و ارزش های سوم خرداد برای نسل جوان بیشتر تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، سوم خرداد سالروز حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران به ویژه مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان کردستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر نماد اراده، غیرت، عزم ملی و پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است که رزمندگان اسلام در اوج خداباوری و خلوص همه معادلات جنگ تحمیلی را به نفع کشور تغییر دادند و باعث شدند نظام اسلامی در مسیر اقتدار گام بردارد.

علمیات ظفرمندانه بیت المقدس به عنوان نقطه عطف نبردهای هشت سال دفاع مقدس از 10 اردیبهشت سال 1361 با نام مبارک علی ابن ابیطالب (ع) به عنوان رمز عملیات آغاز و پس از 24 روز نبرد سنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه و ارزش های سوم خرداد برای نسل جوان بیشتر تبیین شود

حماسه و ارزش های سوم خرداد برای نسل جوان بیشتر تبیین شود