مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 06:502021-05-24سياسي

مقاومت مردم دزفول حاکی از روح انقلابی این مردم است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایمان راسخ را نمی شود با چیزی مقابله کرد، گفت: صبوری و مقاومت مردم دزفول حاکی از روح انقلابی این مردم است.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایمان راسخ را نمی شود با چیزی مقابله کرد، گفت: صبوری و مقاومت مردم دزفول حاکی از روح انقلابی این مردم است.

آیت الله سید علی شفیعی در مراسم بزرگداشت چهارم خرداد، روز مقاومت دزفول که شب گذشته دوم خرداد در مجتمع فرهنگی فجر سپاه اهواز برگزار شد، با بیان اینکه این مجلس بسیار نورانی و پرمعنویت است، اظهار کرد: از یک طرف سالروز فتح خرمشهر است و از طرف دیگر روز مقاومت و حماسه شهر مقاوم دزفول است که این ها در ردیف همدیگر سوم و چهارم خرداد قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره دزفول گفت: بیانات ایشان درباره دزفول چنین است: من باید یک تسلیت به سرتاسر ایران و تبریک عرض کنم و خصوصاً به خوزستان و بالاخص به دزفول تبریک عرض کنم برای اینکه آن طور روح مقاومت دارند.

همچنین مقام معظم رهبری درباره این شهر چنین فرمودند: مردم شهر دزفول یکی از بهترین امتحان های دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را در تاریخ به یادگار گذاشتند و قهرمانی ماندگاری را به ثبت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مردم دزفول حاکی از روح انقلابی این مردم است

مقاومت مردم دزفول حاکی از روح انقلابی این مردم است