مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:202021-05-24سياسي

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود


بدون شک فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود که تحقق آن با هیچ یک از معیارهای نظامی و راهکارهای اتاق جنگ قابل محاسبه نیست و بر همین اساس حماسه شگرف آزادی خرمشهر انتهای جانفشانی و منتهای روحیه توکل و نماد نصرت الهی لقب گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران،احمد حسین زادگان استاندار مازندران و عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به مناسبت سوم خرداد، سالروز بزرگذاشت پرشورترین حماسه دوران دفاع مقدس یعنی فتح خرمشهر  پیام مشترکی را صادر کردند.

در ابتدای این پیام آمده است؛ سوم خرداد سالروز بزرگداشت پرشورترین حماسه دوران دفاع مقدس یعنی فتح خرمشهر قهرمان است، این روز به یاد شهدای شورآفرین عملیات بیت المقدس عطرآگین و به روز مقاومت و ایثار و پیروزی نامگذاری شد.

 این روز بزرگ یادآور نقش آفرینی و جان فشانی غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، بسیج مردمی، نیروهای انتظامی و جهادی و مردم همیشه در صحنه ایران به خصوص مردم مقاوم خرمشهر قهرمان است که با توکل به خدا و وحدت فرماندهی به رهبری امام راحل (ره) در عملیات بزرگ بیت المقدس، خرمشهر قهرمان را با ایثار و رشادت مثال زدنی خود آزاد کرده و نقشه شوم استکبار جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود

فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود