مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:202021-05-24سياسي

روایت آخرین وداع حاج قاسم از مادر؛ سه بار طلب حلالیت کرد


آخرین وداع حاج قاسم با مادر، او سه مرتبه از مادر حلالیت طلبید و چون دلش آرام نگرفت دست مادر را بوسید رفت و دوباره برگشت و کف پای مادر را بوسید که فهمیدیم وداع آخرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، حسین سلیمانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از یادبود سردار دل ها در زادگاهش روستای قنات ملک با تبریک و گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: راهی که شهید سلیمانی انتخاب کرد امروز رهروان زیادی دارد و نام سردار سلیمانی نه تنها در جمهوری اسلامی بلکه در دنیای اسلام برجسته است.

برادر سردار سلیمانی ادامه داد: موشک هایی دیدیم که روی آن نوشته قاسم و به قلب رژیم صهیونیستی وارد می شد که مایه مباهات است و در همه فتح های بزرگ جهان اسلام علیه کفر نام حاج قاسم هست؛ او متعلق به یک بودند من هم شاهد و ناظر، حاج قاسم آمد دو زانو در مقابل مادر نشست و گفت من را حلال می کنی؟ مادرم گفت بله مادر حلال کردم ، تا سه مرتبه این جمله را تکرار کرد و مادرم گفت بله مادر، گفتم حلال کردم .

وی دامه داد: حاج قاسم رفت دوباره برگشت و دوباره دست ایشان را بوسید و رفت دوباره برگشت، کار عجیبی کرد و به ما همه درس داد که مادر به چه معناست.

رفت کف پای مادر را بوسید متوجه شدم این وداع آخرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آخرین وداع حاج قاسم از مادر؛ سه بار طلب حلالیت کرد

روایت آخرین وداع حاج قاسم از مادر؛ سه بار طلب حلالیت کرد