مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:252021-05-24اقتصادي

مرمت تکیه باغ افشار بروجرد 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد گفت: مرمت تکیه باغ افشار شهرستان 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد گفت: مرمت تکیه باغ افشار شهرستان 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهرام تقوی امروز سوم خردادماه، کاشت جارو در 5 هکتار از اراضی تحت تملک شهرداری و برداشت نود تن محصول را از دیگر تولیدات سازمان در طی سال گذشته برشمرد که سبب خودکفایی شهرداری در تولید جاروی مورد نیاز برای استفاده در حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهری شده است.

وی تصریح کرد: این سازمان همچنین در این مدت اقدام به مرمت و بازسازی تکیه تاریخی باغ افشار (با 40 درصد پیشرفت فیزیکی)، تکیه بیشه کبیری و تکیه پارک بیرجندی کرده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد با بیان اینکه در سنوات گذشته از 35 آبنمای سطح شهر صرفاً 15 آبنما فعال و عملیاتی بوده است، خاطرنشان کرد: در طی سال گذشته تمامی آبنماهای سطح شهر بروز رسانی و سرویس شدند.

تقوی رنگ آمیزی 80 کیلومتر از بلوارهای سطح شهر، نصب 400 عدد وال واشر نوری بر روی تیرهای برق، نسبت 130 المان ماه و ستاره و ساخت و نصب بیش از 1200 تابلو معابر و کوچه ها مزین به نام و تصویر شهدا را از دیگر اقدامات سازمان در حوزه زیباسازی مناظر شهری برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت تکیه باغ افشار بروجرد 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مرمت تکیه باغ افشار بروجرد 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد