مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:452021-05-24سياسي

بررسی مجوزهای سال های گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به بررسی مجوزهای سال های گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک، گفت: برای اینکه در سال جدید استراتژی منطقی تری داشته باشیم، - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به بررسی مجوزهای سال های گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک، گفت: برای اینکه در سال جدید استراتژی منطقی تری داشته باشیم، باید مجوزهایی که در دو سال گذشته از این کمیسیون صادر شده، مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا چراغعلی در جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک اظهار داشت: چند تیم باید به صورت مستند، تمامی مصوبات را بر اساس اینکه تا چه میزان اجرایی شده، بررسی کنند تا بتوانیم یک گزارش تحلیلی مناسب در این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: باید شرایط و زمینه را به گونه ای فراهم کنیم تا در سالی که به عنوان رفع موانع تولید از آن یاد می شود، گام های موثری برداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در مورد شهرستان ری عنوان کرد: در شهرستان ری مصوبه محیط زیست و هم اشتغال را داشته ایم تا به عنوان یک قطب در استان به آن توجه ویژه کنیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، چراغعلی با بیان اینکه افرادی که واقعا به دنبال تولید هستند، می توان با رعایت ضوابط و مقررات به آنها کمک کنیم، گفت: ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مجوزهای سال های گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک

بررسی مجوزهای سال های گذشته کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک