مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-24سياسي

پیروزی فلسطینیان بر رژیم صهیونیستی ثمره مکتب مقاومت است


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا پیروزی جنگ 12 روزه فلسطینیان بر رژیم صهیونیستی را ثمره مکتب مقاومت یا مکتب شهید قاسم سلیمانی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در نشست علمی واکاوی عملیات بیت المقدس و تاثیر متقابل میدان و دیپلماسی که به همت پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزار گردید با اشاره به حضور خود در پیروزی خرمشهر گفت: در پیروزی خرمشهر 30 سال تمام داشتم و مسئولیت بنده جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی کربلا بود.

وی افزود: پیروزی جنگ 12 روزه فلسطینیان بر رژیم صهیونیستی غاصب فلسطین ثمره مکتب مقاومت یا مکتب شهید قاسم سلیمانی است و مکتب مقاومت محصول مکتب دفاع مقدس است و این مکتب به فلسطین رفت و حماس را ایجاد کرد و از سوی دیگر به لبنان رفت و حزب الله را شکل داد.

سرلشکر صفوی افزود: پس از گذشت 39 سال از پیروزی و فتح خرمشهر می توانیم تا اندازه ای اسرار پشت پرده و ناگفته های جنگ را برای ملت بزرگوارمان، خصوصاً جوانان برومند کشور عزیزمان بگوییم.

رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ادامه داد: بازنگری یا واکاوی از حماسه اقتدار ملی و پیروزی ملت ایران به رهبری حضرت امام (ره) در تاریخ ایران و جهان بایستی ماندگار بماند و درس عبرتی برای ملت ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی فلسطینیان بر رژیم صهیونیستی ثمره مکتب مقاومت است

پیروزی فلسطینیان بر رژیم صهیونیستی ثمره مکتب مقاومت است