مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:552021-05-24اجتماعي

سردرگمی رانندگان و افزایش تصادفات با «قطعی برق»/ زمان قطعی را به پلیس اطلاع دهید!


قطعی برق در سطح معابر و چهارراه ها موجب سردرگمی رانندگان، افزایش تصادف، اختلال در نظم شهری و وضعیت ترافیکی می شود.

- سردار محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به موضوع قطعی برق نامنظم در سطح معابر و چهار راهها و تقاطع های شهر تهران اشاره و اظهار داشت: قطع برق و کم شدن دید رانندگان باعث شده آمار تصادفات خسارتی و جرحی در سطح شهر تهران بالا برود.

وی تصریح کرد: با توجه به قطعی برق در تقاطع ها و چهارراهها علاوه بر سردرگمی رانندگان در عبور از محل، تعداد تصادفات در این مقاطع نیز به همین واسطه افزایش یافته است و امکان بروز تصادفات شدید و خسارت به خودروها تا حد زیادی افزایش یافته و وجود دارد.

سردار حمیدی ادامه داد: قطعی برق باعث نابسامانی در تقاطع ها، اخلال در نظم شهری و وضعیت ترافیکی نامناسب در پایتخت شده است و نگرانی برای پلیس را حاصل شده که از همین جا از مسئولین خواهشندیم که از قبل قطعی برق در محل و منطقه ای ، به پلیس راهور خبر و اطلاع دهند تا تدابیر لازم در خصوص تامین نیرو در تقاطع و ایجاد نظم ترافیکی در محل به واسطه قطعی چراغ ها اندیشیده شود .

سردار حمیدی بیان داشت : رانندگان نیز باید در این موارد تردد را مدیریت کرده و به رفع مشکل کمک کنند چرا که حتی اگر مأمور راهنمایی هم در تقاطع با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی رانندگان و افزایش تصادفات با «قطعی برق»/ زمان قطعی را به پلیس اطلاع دهید!

سردرگمی رانندگان و افزایش تصادفات با «قطعی برق»/ زمان قطعی را به پلیس اطلاع دهید!