مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:152021-05-24سياسي

انتخابات لیلهالقدر و فصل تعیین سرنوشت کشور است


مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل گفت: انتخابات به عنوان راه علاج مشکلات و موسم تعیین سرنوشت کشور به تعبیر مقام معظم رهبری لیله القدر یک امت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، انتخابات 1400، از تأثیر و بازتاب داخلی و خارجی بسیار مهمی برخوردار است.

وی انتخابات را عامل خنثی سازی تهدیدات دشمن و تحکیم وحدت و انسجام ملی عنوان کرد و گفت: ما بنا به تجربه ای که در ایام پس از انتخابات 88 داریم، یقین کردیم که دشمن با تضعیف اتحاد و یکپارچگی مردم، تهدیدات خود را علیه کشورمان آغاز کرده و از فتنه ایجاد شده به نفع خود استفاده کرد که این امر از سوی کشورهای کوچک نیز علیه ایران انجام شد که اثرات آن تحریم، تا کنون نیز ادامه دارد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل، گفت: نخبگان و فرهیختگان جامعه باید این موارد را بیان کنند که سخت ترین تحریم ها بعد از سال 88 به کشور ما تحمیل شد و این امر نشأت گرفته از اغتشاش و آب در آسیاب دشمن ریختن توسط معاندان نظام و جمهوری اسلامی است، که باید با بصیرت و آگاهی در مقابل این ترفندهای دشمن ایستاد.

حجت الاسلام سید سیاح، انتخابات را تضمین کننده امنیت ملی عنوان کرد و گفت: انتخابات عامل حفظ آبروی بین المللی جمهوری اسلامی ایران بوده و طبق دیدگاه لیله القدر یک امت است و این حساسیت و اهمیت در خصوص انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات لیلهالقدر و فصل تعیین سرنوشت کشور است

انتخابات لیلهالقدر و فصل تعیین سرنوشت کشور است