مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-24سياسي

دور پنجم مذاکرات وین می تواند دور نهایی باشد


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تأکید کرد: گفت وگوهای وین قفل نشده است و در این گفت وگوها پیشرفت قابل توجهی صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سعید خطیب زاده صبح روز دوشنبه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران ایرانی و خارجی با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و تبریک این روز گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه ای که صورت گرفته فراتر از فتح یک شهر است.

این حماسه نماد خاص و اراده ملی ایران بود و نشان داد که هرگاه مردم ایران اراده می کنند حتی اگر تمام دنیا در مقابل آن ها بایستند و تمام زر و زور و قدرت با هم جمع شوند، در دفاع از کیان اسلامی و مرز پرگوهر این کشور تردیدی به خود راه نمی دهند و به آن دست پیدا می کنند.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با مباحث صورت گرفته در مورد احتمال تمدید توافق بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی و آخرین اخبار در این ارتباط خاطر نشان کرد: ضروری است که در این مورد دو نکته گفته شود اول اینکه در شورای عالی امنیت ملی در خصوص موضوع تمدید این توافق گفت وگوها صورت گرفته است و این موضوع در پروسه بررسی های نهایی قرار دارد و در اولین فرصتی که این پروسه نهایی شود دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی یا سازمان انرژی اتمی در ارتباط با آن اطلاع رسانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور پنجم مذاکرات وین می تواند دور نهایی باشد

دور پنجم مذاکرات وین می تواند دور نهایی باشد