مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:202021-05-24سياسي

رونمایی از مجموعه مردان فاتح در کرمان


همزمان با سوم خرداد، مجموعه مردان فاتح، نقاشی خاطره(تصویرسازی) 5 نفر از سرداران شهید عملیات بیت المقدس در گلزار شهدای کرمان رونمایی شد.

- وی عنوان کرد: این عملیات از شمال رودخانه کرخه، شرق در رودخانه کارون و جنوب در منطقه اروند و غرب در منطقه مجموعه هورالعظیم قرار داشت و صدام خاطرجمع بود با توجه به شرایط محیطی،  رزمندگان ایرانی نمی توانند این منطقه را باز پس بگیرند، اما اراده رزمندگان و اراده الهی موجب شد بعد از 24 روز تلاش و مقاومت سرزمین هایی که دشمن اشغال کرده بود را بازپس بگیریم.

مطهری با اشاره به اینکه در این عملیات تیپ ثارالله کرمان با بچه های تیپ 58 ذوالفقار ادغام شدند، گفت: برای آزادسازی خرمشهر کرمانی ها سه گردان به نام گردان خونین شهر یک، گردان خونین شهر 2 و گردان حضرت ابوالفضل(ع) ساماندهی کردند و نقش زیادی در آزادسازی خرمشهر عزیز داشتند.

فرمانده پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: شهید فولادی در ابتدای آزادسازی خرمشهر بنر تبریک آزادسازی خرمشهر را بر سر در مسجد جامع خرمشهر نصب کرد که این خود گویای حضور پررنگ و پرقدرت  تیپ ثارالله کرمان به همراه فرمانده حاج قاسم سلیمانی در کنار سایر رزمندگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجموعه مردان فاتح در کرمان

رونمایی از مجموعه مردان فاتح در کرمان