مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-24بين الملل

اولین رییس جمهور ارمنستان: پاشینیان تنها مقصر شکست در جنگ قره باغ نیست


پتروسیان» که بعد از استقلال ارمنستان از اتحاد جماهیر شوروی اولین رییس جمهور این کشور بود، درباره شکست از جمهوری آذربایجان در جنگ بر سر منطقه قره باغ کوهستانی و مقصران آن اظهارنظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولین رییس جمهور ارمنستان معتقد است که علاوه بر نیکول پاشینیان سرپرست نخست وزیری این کشور، تمام اپوزیسیون و نخبگان درباره شکست در جنگ بر سر منطقه قره باغ کوهستانی مسئولیت دارند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه ارمنستانی نیوز اِی اِم ، اولین رییس جمهور ارمنستان که از 1991 تا 1998 عهده دار این منصب بود، با صدور یک بیانیه اعلام کرد که مقصر شکست کشورش در جنگ اخیر با جمهوری آذربایجان، فقط نیکول پاشینیان سرپرست کنونی نخست وزیری نیست.

لوون تر-پتروسیان 76 ساله که رهبر حزب کنگره ملی ارمنستان است، تصریح کرد: تز اصلی اکثریت نیروهای اپوزیسیون این است که نیکول پاشینیان تنها فرد مسئول در زمینه شکست در جنگ قره باغ است.

در صورتی که این حرف حاوی تمام حقیقت بود می شد با آن موافقت کرد .

این سیاستمدار کهنه کار ارمنستانی خطاب به نیروهای سیاسی در کشورش نوشت: نیروهای (سیاسی) باید این موضوع را بپذیرند که نیکول پاشینیان دقیقا آن چیزی است که آنها ایجاد کرده اند و او ساخته خود آنهاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رییس جمهور ارمنستان: پاشینیان تنها مقصر شکست در جنگ قره باغ نیست

اولین رییس جمهور ارمنستان: پاشینیان تنها مقصر شکست در جنگ قره باغ نیست