مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-24اقتصادي

پورمجاهد: نان گران نمی شود/ گل محمدی: هزینه نانوایی ها کاهش یابد


تصمیم گیری در ارتباط با قیمت نان پیچیدگی های خاص خود را دارد به نحوی که با شرایط موجود افزایش قیمت حق نانوایان به حساب می آید، از طرفی پذیرش قیمت جدید از سوی مردم موضوعی مهم است چون جامعه کشش افزایش قیمت را ندارد، - خبرگزاری فارس، همدان: مدتی است زمزمه گرانی قیمت نان نقل محافل شده تا جایی که برخی از استان ها این افزایش قیمت را اعمال کردند اما چندی نگذشت که مشخص شد تصمیم افزایش 50 درصدی قیمت نان خودسرانه بوده و از سوی مراجع رسمی اعلام نشده است.

پرواضح است با افزایش دامنه تورم، افزایش دستمزد و افزایش مواد اولیه سودای افزایش قیمت نان که آخرین بار در اسفندماه سال 98 در همدان صورت گرفت بارقه های امید را برای نانوایان روشن نگاه داشت.

اگرچه دیری نپایید و مراجع رسمی این تصمیم را خودسرانه اعلام کردند و بخشنامه صادر شده دولتی حکایت از افزایش قیمت نان نداشت و به گفته مسؤولان قیمت نان تغییر نمی کند و خبری از گرانی در میان نیست.

بدون تردید نان قوت غالب مردم است از همین رو تغییر قیمت نان باید در شرایط مناسب صورت گیرد به طوری که جامعه کشش افزایش قیمت را داشته باشد و منجر به کوچک شدن سفره مردم نشود.

از سوی دیگر نانوایان نیز با افزایش قیمت های سالانه از جمله بیمه، دستمزد و خمیرمایه روبرو هستند و قطعاً با افزایش قیمت مواد اولیه هزینه تمام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورمجاهد: نان گران نمی شود/ گل محمدی: هزینه نانوایی ها کاهش یابد

پورمجاهد: نان گران نمی شود/ گل محمدی: هزینه نانوایی ها کاهش یابد