مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:252021-05-24پزشكي

افتتاح نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از افتتاح نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان همدان خبر داد و گفت: تا روز گذشته 56 هزار نفر در استان همدان علیه بیماری کرونا، - واکسینه شدند.

دکتر رشید حیدری مقدم دوشنبه 3 خردادماه در حاشیه افتتاح نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان همدان، اظهار کرد: یکی از مهمترین دغدغه های ما در پاندمی کووید 19 بحث واکسیناسیون ملی است و خوشبختانه ما در همدان جزء نخستین استان های اولی بودیم که واکسیناسیون را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: براساس پروتکل های سند ملی واکسیناسیون، همکاران ما در حوزه سلامت نخستین اولویت دریافت واکسن بودند که در استان همدان به صورت صددرصدی تمام افرادی که تمایل و شرایط دریافت واکسن را داشتند، واکسینه کردیم.

حیدری مقدم ادامه داد: اولویت دوم تزریق واکسن برای افراد سالمند است چراکه طبق بررسی های انجام شده در سراسر کشور 75 درصد آمار مرگ و میر برای افراد بالای 70 سال بوده به همین علت ما در مرحله اول افراد بالای 80 سال و الان افراد بالای 70 سال را واکسینه می کنیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در همدان با بیان اینکه استان همدان جزء سه استانی است که بیشترین جمعیت سالمند را دارد، مطرح کرد: در حال حاضر افراد بالای 70 سال استان می توانند با ثبت نام در سامانه salamat.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در همدان

افتتاح نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در همدان