مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:402021-05-24سياسي

نام گذاری خیابان های یزد به نام خواهرخوانده هایش


یکی از نیازهای شهر جهانی به ویژه در زمینه توسعه روابط بین المللی، ارتقا و افزایش تعاملات به واسطه برندسازی است؛ موضوعی که کمیسیون گردشگری شورای شهر آن را بررسی و مقرر کرد با رویکرد نامگذاری خیابان ملل در جهت جذب گردشگران و تبلیغ شهر یزد اقدام کند.

- ایسنا/یزد یکی از نیازهای شهر جهانی به ویژه در زمینه توسعه روابط بین المللی، ارتقا و افزایش تعاملات به واسطه برندسازی است؛ موضوعی که کمیسیون گردشگری شورای شهر آن را بررسی و مقرر کرد با رویکرد نامگذاری خیابان ملل در جهت جذب گردشگران و تبلیغ شهر یزد اقدام کند.

سیدمصطفی فاطمی مدیر کل میراث فرهنگی استان در نشست علنی شورای شهر یزد که ظهر امروز دوشنبه برگزار شد، با بیان این که هسته های گردشگری در یزد عملکرد خوبی دارند، گفت: لغو روادید روسیه و چین از طریق هسته های گردشگری یزد در حال پیگیری هستند.

وی با بیان این که شهرهای خواهرخوانده یزد می توانند از طریق هسته های گردشگری دنبال شوند، تصریح کرد: پیشنهاد می شود در دل این هسته ها، هر اتاقی مسائل مرتبط را پیگیری و دنبال کند.

این مسئول با بیان این که شب های کشورهای مختلف در دوران قبل کرونا در یزد برگزار می شد، گفت: شب آلمان و چین و سایر شب ها فرصت هایی بودند که نه تنها برای مطرح کردن مسائل و چالش ها و ظرفیت ها موثر بودند بلکه به تقویت ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام گذاری خیابان های یزد به نام خواهرخوانده هایش

نام گذاری خیابان های یزد به نام خواهرخوانده هایش