مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-24دانش

آینده نگاشت تعالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در راستای سلسله نشست های گفتمانی آینده نگاشت تعالی این دانشگاه، وبینار علمی با عنوان سمت و سوی تحولات دانشگاه و آموزش عالی روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/گلستان مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در راستای سلسله نشست های گفتمانی آینده نگاشت تعالی این دانشگاه، وبینار علمی با عنوان "سمت و سوی تحولات دانشگاه و آموزش عالی" روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

محمدشریف شریف زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویکردهای جدید در برنامه ریزی، بر ساخت آینده از طریق شناسایی و تحقق سناریوهای مطلوب با رویکرد آینده نگر استوار است.

بر این اساس، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان بر پایه تجربه و دستاورد ارزشمند برآمده از برنامه ریزی راهبردی، با هم افزایی اندیشمندان نسبت به آینده نگاشت تعالی دانشگاه در افق 1425 اقدام کرده است.

وی بیان کرد: طبق هم اندیشی صورت گرفته با حضور مدیران ستادی دانشگاه، در اولین گام با هدف تحلیل وضعیت با رویکرد بازاندیشی انتقادی جمع، از معاونت های دانشگاه های درخواست شد تا نسبت به ارزیابی میزان تحقق خط مشی ها و هدف های راهبردی تعریف شده ذیل برنامه راهبردی توأم با بیان آموزه ها و نیز مشکلات احتمالی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده نگاشت تعالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

آینده نگاشت تعالی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان