مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-24سياسي

افتتاح 2 مگاپروژه در خرمشهر با حضور مسئولان کشوری


چهار بانده کردن جاده خرمشهر به اهواز و کلنگ زنی بزرگ ترین پروژه اداری - تفریحی و تجاری خرمشهر، دو مگاپروژه ای هستند که هفته آینده با حضور مسئولان کشوری به افتتاح می رسند.

- ایسنا/خوزستان فرماندار خرمشهر گفت: چهار بانده کردن جاده خرمشهر به اهواز و کلنگ زنی بزرگ ترین پروژه اداری - تفریحی و تجاری خرمشهر، دو مگاپروژه ای هستند که هفته آینده با حضور مسئولان کشوری به افتتاح می رسند.

محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز سوم خرداد و اتفاق بسیار بزرگی که در تاریخ دفاع مقدس رخ داد، خدا را شکر باعث آزادسازی خرمشهر شد و در معادله جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس نیز به یک نقطه عطف تاریخی در مسائل دفاعی، جنگ، حوزه سیاست خارجه، مسائل بین المللی و .

تبدیل شد.

همه ساله این روز گرامی داشته می شود و به عنوان یک روز بزرگ در تقویم نظام جمهوری اسلامی درج شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی بزرگداشت سوم خردادماه عمدتا فرهنگی و انتقال ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس به نسل جدید است، گفت: البته امسال در کنار این مسئله مهم و یادآوری آن برای تمام مردم ایران اسلامی، اقدامات عمرانی بسیار مناسبی در راستای رفع مشکلات مردم خرمشهر در حوزه های گوناگون انجام شد؛ یکی از مراکز مهم IT که در جنوب غرب خوزستان شاهد افتتاح آن بودیم، مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 2 مگاپروژه در خرمشهر با حضور مسئولان کشوری

افتتاح 2 مگاپروژه در خرمشهر با حضور مسئولان کشوری