مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:502021-05-24سياسي

اخلاقی سازی انتخابات رسالت مهم فعالان فرهنگی و تبلیغی است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تلاش برای برگزاری انتخابات اخلاق مدار و جلوگیری از هرگونه آسیب به ارزش های دینی، رسالت مهم فعالان فرهنگی و تبلیغی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگام دوم انقلاب ، در سخنانی به اهمیت رفتار شایسته در برخورد اجتماعی خصوصاً در بحث مهم انتخابات اشاره و اظهار کرد: بنا به جلسه استانی شورای فرهنگ عمومی، اخلاق انتخاباتی باید هم از سوی کاندیداها و هم از سوی اعضای ستاد و حامیان این افراد به دقت رعایت شود.

وی اخلاقی سازی فضای انتخابات را محور اصلی فعالیت دستگاه های فرهنگی و تبلیغی در ایام انتخابات عنوان کرد و افزود: رعایت اخلاق و مراقبت از آبروی افراد و حفظ ایمان و اعتقاد دینی باید در سرلوحه امور قرار گیرد که در این میان وظیفه فعالان فرهنگی و تبلیغی و در رأس آن شورای فرهنگ عمومی، تبیین شاخص های اخلاق مداری و نظارت بر حسن فعالیت افراد در ایام انتخابات مطابق با اصول و ارزش های دینی و اعتقادی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، رسانه را مؤثرترین ابزار برای فعالیت فرهنگی و تبلیغی برشمرد و اظهار کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی با اجرای برنامه های فاخر با دعوت از کارشناسان حوزه فرهنگ و اخلاق اسلامی، در زمان پخش مناسب برای اقبال عمومی، می تواند در راستای آگاه بخشی و ترویج فرهنگ انتخاباتی با موضوع اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاقی سازی انتخابات رسالت مهم فعالان فرهنگی و تبلیغی است

اخلاقی سازی انتخابات رسالت مهم فعالان فرهنگی و تبلیغی است