مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-24سياسي

انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید کریمی خو، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شورای صنفی فرصتی است که در آن دانشجویان می توانند با انتخاب نمایندگان شایسته و مسئولیت پذیر، - انتخابات شورای صنفی دانشجویان مطابق آیین نامه و مصوبات شورای نظارت، در 14 واحد صنفی شامل 9 دانشکده و 5 مجموعه خوابگاهی برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید کریمی خو، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شورای صنفی فرصتی است که در آن دانشجویان می توانند با انتخاب نمایندگان شایسته و مسئولیت پذیر، در تصمیم گیری های مهم نقش اساسی و تایید کننده داشته باشند.

کریمی خو اظهار کرد: تشکیل شورای صنفی برای دانشگاه نیز یک فرصت است، چرا که با مشارکت و همکاری شورای صنفی، می توان برنامه ها و تدابیر مناسب تری را برای ارائه خدمات به دانشجویان اتخاذ کرد.

به گفته مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این مدیریت برای تشکیل شورا های صنفی دانشگاه در اواخر سال گذشته اقدامات اولیه خود را آغاز کرد و با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته های اجرایی و کمیته نظارت بر انتخابات، کار های اجرایی کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد

انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد