مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 08:552021-05-24سياسي

تمرکز دشمن بر مراکز آموزشی/دشمن به دنبال تغییرذائقه مردم است


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: تمرکز دشمن در حال حاضر بر مراکز آموزشی است و در این زمینه اجرای سند 2030 چالش جدی است.

- اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: تمرکز دشمن در حال حاضر بر مراکز آموزشی است و در این زمینه اجرای سند 2030 چالش جدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در برنامه اکران مستند (شاهمراد) یکی از شاخص ترین شهدای لشکر قمر بنی هاشم با تقدیر و تشکر از عوامل مستند و گرامیداشت فتح خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان فاتح خرمشهر 34 روز مقاومت کردند و طی یک روز خرمشهر فتح شد.

وی افزود: در واقع یک مسیر 80 تا 70 کیلومتری را باوجود تحریم ها، شرایط آب و هوایی نامساعد، پاتک های دشمن و کمبود تجهیزات البته با ایثار و از جان گذشتگی به دست رزمندگان اسلام آزاد شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه 19 هزار اسیر دشمن و 23 هزار تلفات و پاتک ها جوابگوی قدرت و نیروی جوانان ما نبود، گفت: همین امر منجر شد نیروها به آب بزنند و کمک و مدد الهی چنان بود که 19 هزار نیروی دشمن هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

تمرکز دشمن بر مراکز آموزشی وی با اشاره به ادامه غرض ورزی دشمن، خاطر نشان کرد: امروز دشمن برنامه ریزی زیادی کرده تا ذائقه و فکر ما را تغییر دهند و عمده تمرکز خود را بر خانواده و فضای مجازی قرار داده تا ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز دشمن بر مراکز آموزشی/دشمن به دنبال تغییرذائقه مردم است

تمرکز دشمن بر مراکز آموزشی/دشمن به دنبال تغییرذائقه مردم است