مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:052021-05-24پزشكي

واکسینه شدن 17500 نفر طی یک روز در استان فارس


طی روز گذشته بیش از 17 هزار و 500 نفر از مردم استان فارس واکسن کووید19 دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر مهرزاد لطفی ظهر دوشنبه در سیصد و بیست و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه با اعلام اینکه با تلاش تیم واکسیناسیون در دانشگاه طی روز گذشته، بیش از 17 هزار و 500 نفر از مردم استان واکسن کووید 19 دریافت کردند، اعلام کرد: تسریع روند انجام واکسیناسیون در سطح استان به صورت روزانه در ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه، بررسی شده و موانع و چالش های مرتبط با این مهم نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با اشاره به روند موفق اجرای واکسیناسیون کرونا در فارس، این موفقیت را ثمره همدلی و تلاش شبانه روزی تمام اعضای مجموعه سلامت دانست.

دکتر لطفی تاکید کرد: دغدغه و اولویت مهم مسؤولان مجموعه سلامت در شرایط کنونی، مقاوم سازی و تسریع در انجام واکسیناسیون عمومی در برابر بیماری کووید 19 است.

رییس علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه تلاش مجموعه سلامت فارس در مقابله با بیماری کووید 19 و ارائه خدمات به مبتلایان و مراجعان نه تنها در کشور، بلکه بین دیگر کشورهای همسایه نیز شاخص بوده است، عنوان کرد: فرصت نمی شود که از تک تک این مدافعان سلامت به صورت حضوری قدردانی شود، اما از مسؤولان دانشگاه می خواهم پیام تقدیر اعضای هیأت رییسه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن 17500 نفر طی یک روز در استان فارس

واکسینه شدن 17500 نفر طی یک روز در استان فارس