مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:202021-05-24پزشكي

الهام از گورخرماهی برای سفر به اعماق فضا!


فضانوردان هنگام ورود به فضا باید با خطرات مختلف سلامتی مقابله کنند، اما دانشمندان معتقدند ورود به نوعی از خواب زمستانی که در گورخر ماهی ها دیده می شود، - فضانوردان هنگام ورود به فضا باید با خطرات مختلف سلامتی مقابله کنند، اما دانشمندان معتقدند ورود به نوعی از خواب زمستانی که در گورخر ماهی ها دیده می شود، می تواند به انجام این سفرهای طولانی مدت کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیواطلس، انتقال ایمن انسان ها به مکانی مانند مریخ، انواع مختلفی از چالش های علمی را روبروی خود می بیند و مسئله فوق العاده مهم درباره این مسئله، سلامت فضانوردان است.

فضانوردانی که مدت طولانی را باید در فضا تحمل کنند و ممکن است در معرض خطر تغییر میکروبیوم روده، فعال سازی مجدد ویروس های خفته، سرطان خون و سوءعملکرد میتوکندری باشند، اما تحقیقات جدید روی گورخر ماهی نشان داده است که چگونه خواب زمستانی می تواند به کاهش این خطرات منجر شود.

با توجه به اینکه به عنوان مثال برای رسیدن به مریخ باید یک سفر شش ماهه را به جان خرید، ایده خوابیدن در یک پرواز طولانی مدت راه خوبی برای گذران وقت است.

اما فضانوردانی که به سمت سیاره سرخ می روند، با چیزهای فراتر از خستگی و سر رفتن حوصله روبرو خواهند بود، چرا که محیط پرتشعشع فضا می تواند طیف وسیعی از اثرات مضر را از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهام از گورخرماهی برای سفر به اعماق فضا!

الهام از گورخرماهی برای سفر به اعماق فضا!