مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 09:402021-05-24سياسي

تقدیر رییس کمیته امداد کشور از تولیت حرم بانوی کرامت


رییس کمیته امداد کشور، با اهدای لوح سپاس از آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت برای اختصاص 200 هزار پرس غذای تبرکی حرم به نیازمندان قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم،  مجید باجلان معاون اداری و مالی، احمدرضا دالوند مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد و اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم ظهر امروز با حضور در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با تولیت آستان مقدس دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله سید محمد سعیدی در این دیدار با اشاره به مواسات و همدلی مردم در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا اظهار کرد: ملت بزرگ ایران به دنیا ثابت کردند که در ادامه جانفشانی و از خودگذشتگی های خود در دوران دفاع مقدس هنوز هم با ندای رهبر انقلاب و نوع دوستی خود، مومنانه، دلسوزانه، شجاعانه، فداکارنه و ایثارگرانه در میدان حاضر هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با قدردانی از امدادگران کمیته امداد افزود: امدادگران این نهاد به لطف الهی، خیلی خوب و با دل و علاقه کار کردند؛ وقتی نگاه، گره گشایی از کار مردم و برای رضای خداست، خدا هم راه های زیادی را به شما نشان می دهد پس نا امید نباشید و با شجاعت و صلابت به کارتان ادامه دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر رییس کمیته امداد کشور از تولیت حرم بانوی کرامت

تقدیر رییس کمیته امداد کشور از تولیت حرم بانوی کرامت