مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-24سياسي

کنگره 3000 شهید استان ایلام امسال برگزار می شود


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری کنگره بزرگ 3000 شهید استان ایلام از سال قبل برنامه ریزی شده و با توجه به شرایط کرونا زمان برگزاری این کنگره  به آخر آبان ماه و ابتدای آذرماه موکول شده است.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری کنگره بزرگ 3000 شهید استان ایلام از سال قبل برنامه ریزی شده و با توجه به شرایط کرونا زمان برگزاری این کنگره  به آخر آبان ماه و ابتدای آذرماه موکول شده است.

سردار جمال شاکرمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: در حوزه کار اجرایی برگزاری کنگره سه هزار شهید سرافراز استان ایلام تاکنون 5 جلسه فشرده با محوریت راه اندازی زیرساخت های مورد نیاز، تشکیل کمیته ها و دیگر مسائل با حضور استاندار ایلام برگزار شده و کار اجرایی این کنگره برعهده 21 کمیته خواهد بود.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این کنگره 43 خدمت به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم استان ارائه می شود، تصریح کرد: چاپ کتاب، تهیه فیلم و مستند، جمع آوری آثار و دیدار با مقام معظم رهبری با حضور مسئولان و اعضای کمیته های کنگره از جمله برنامه های این کنگره تا زمان برگزار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 3000 شهید استان ایلام امسال برگزار می شود

کنگره 3000 شهید استان ایلام امسال برگزار می شود