مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 10:152021-05-24اقتصادي

بهره برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک در موعد مقرر


شهردار اراک از بهره برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت در موعد مقرر 180 روزه خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سعید بیاتیان ظهر امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اظهار کرد: شهرداری اراک با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم اجرای 6 تقاطع را در دستور کار دارد که یکی از این تقاطع ها، تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت است.

وی تصریح کرد: این پروژه بر اساس برنامه زمان بندی شده قرار بود ظرف 840 روز احداث شود که با ورود قرارگاه و تلاش شبانه روزی و سه شیفت کار کردن مقرر شد به 180 روز کاهش یابد که تلاش ها بر این است ظرف موعد مقرر به پایان برسد.

شهردار اراک گفت: قرارگاه طی سال های گذشته نیز چندین طرح عمرانی بزرگ را در شهر اراک به مرحله اجرا در آورده که  این طرح ها هم اکنون مورد استفاده شهروندان قرار دارد و در کاهش ترافیک شهر نقش بسزایی دارد.

 بیاتیان ادامه داد: تمام سعی کارکنان شهرداری و قرارگاه براین است که پروژه حتی زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد، قرارگاه سازندگی ثابت کرده که مرد انجام کارهای نشدنی است.

وی گفت: هم اکنون شرکت آب، گاز و برق همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح دارند، بخشی از این طرح که مربوط به پل شهید صیدی است، همزمان با اتمام پروژه میدان مقاومت افتتاح خواهد شد، همچنین پروژه میدان امام حسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک در موعد مقرر

بهره برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک در موعد مقرر