مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 11:502021-05-24اقتصادي

انسولین قلمی را وارد و بعد قاچاق می کنند


رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اینکه میزان واردات انسولین قلمی در سال جاری بیشتر از سال گذشته بوده اما در عین حال هنوز در بازار کمیاب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمود نجفی عرب اظهار کرد: متاسفانه با وجود تاکید فراوان بدنه کارشناسی کشور در سال های گذشته بر لزوم توقف روند صدور ارز 4200 تومانی، همچنان شاهد آن هستیم که دولت اصرار بر ادامه این سیاست دارد و همین موضوع مشکلات خاص خود را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از واردکنندگان با مشکل کمبود ارز مواجه هستند، بیان کرد: بر خلاف صحبت هایی که از سوی بانک مرکزی مطرح می شود، ما در هفته های گذشته نه تنها شاهد تحول مثبتی در حوزه تخصیص ارز نبودیم که حتی بسیاری از شرکت های واردکننده دارویی چه در حوزه مواد اولیه و چه در حوزه واردات محصول نهایی دارو به دلیل نبود ارز با مشکل مواجه هستند.

رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران ادامه داد: اینکه بانک مرکزی بگوید فلان عدد ارز را تخصیص داده ایم خیلی متفاوت با آن چیزی است که در عمل و واقعیت رخ می دهد.

این صحبت ها می تواند مطرح شود که برای دارو عدد خاصی ارز کنار گذاشته شده اما سوال این است که تا چه میزان از این ارزها به دست واردکننده نهایی رسیده و به واردات دارو یا مواد اولیه آن منجر شده است؟ نجفی عرب با اشاره به پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسولین قلمی را وارد و بعد قاچاق می کنند

انسولین قلمی را وارد و بعد قاچاق می کنند