مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 12:102021-05-24اقتصادي

تغییر ساعت اداری منجر به صرفه جویی در مصرف برق شده است


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معتقد است که بر اساس آمار رسمی، تغییر ساعت اداری در سال های گذشته نتایج مناسبی در پی داشته و منجر به صرفه جویی در مصرف برق شده است.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان معتقد است که بر اساس آمار رسمی، تغییر ساعت اداری در سال های گذشته نتایج مناسبی در پی داشته و منجر به صرفه جویی در مصرف برق شده است.

فاطمه منصوری در پی انتشار مطالبی در انتقاد از تغییر ساعت کار در ادارت استان در فضای مجازی اظهار کرد: نیاز روز افزون به تولید انرژی الکتریکی و ایجاد ظرفیت های جدید، همزمان با توسعه شهرها و روستاهای کشور و بالا رفتن تقاضای مصرف کنندگان، به کارگیری مدیریت مصرف در سطوح مختلف و برای انواع مشترکین، شرکت های توزیع برق را به منظور بهبود منحنی بار و استفاده بهینه از انرژی الکتریکی و نیز اجتناب از مصرف بی رویه مجاب می کند.

وی افزود: یکی از جمله راهکارهای مدیریت مصرف برق ،تغییر ساعات کاری ادارات بوده که هدف از آن اجرای مدیریت مصرف و پیک سایی جهت اصلاح منحنی بار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان اظهار کرد: تغییر ساعات کار ادارات یکی از مهم ترین راهکارهای وزارت نیرو برای جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی شده در پایان فصل بهار و همچنین فصل تابستان است که در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت اداری منجر به صرفه جویی در مصرف برق شده است

تغییر ساعت اداری منجر به صرفه جویی در مصرف برق شده است