مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 12:152021-05-24سياسي

«فتح خرمشهر» با حذف تفکر منافقانه بنی صدر محقق شد


فتح خرمشهر به دنبال وحدت نیروهای انقلابی و با حذف نگرش منافقانه بنی صدر رقم خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در همایش تجلیل از فعالان ستاد تألیف قلوب و کمیته های معین آن، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات الی بیت المقدس اظهار کرد: سوم خرداد ماه برای ملت ایران، یادآور روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.

وی با بیان اینکه دشمنان این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اسلام و ارزش های انقلابی ملت مشکل داشتند گفت: از این روز در همان سال های نخستین پیروزی انقلاب، صدام بعثی را به عنوان دست نشانده منطقه ای خود علیه ایران اسلامی مجهز کردند.

رییس کل دادگستری استان همدان از مقاومت 34 روزه مردم مظلوم خرمشهر در برابر دشمن تا دندان مسلح یاد کرد و افزود: هرچند که خرمشهر برای ماه هایی سقوط کرد، اما با وحدت نیروهای انقلابی ارتش و سپاه نقشه های دشمنان نقش بر آب شود و فتح خونین شهر نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: با حذف بنی صدر آن وحدت و یکدلی بین ملت ایران رقم خورد، او به عنوان فردی خائن با نگرشی منافقانه سعی در تفرقه اندازی بین نیروهای ارتش و سپاه داشت، اما با هوشیاری این دو مجموعه انقلابی راه به جایی نبرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فتح خرمشهر» با حذف تفکر منافقانه بنی صدر محقق شد

«فتح خرمشهر» با حذف تفکر منافقانه بنی صدر محقق شد